Νέα Σύμβαση και Αλλαγή προμηθευτή Ρεύματος – ΔΕΗ

Αλλαγή Ονόματος

Ποια δικαιολογητικά χρειάζονται

Για να υπογράψετε νέα σύμβαση ώστε να εκδίδονται οι λογαριασμοί στο όνομά σας, θα χρειαστούν τα παρακάτω:

  • Αντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου ή άδειας παραμονής/διαμονής
  • Γνωστοποίηση ΑΦΜ
  • Στοιχεία Αριθμού Παροχής: λογαριασμό ρεύματος του ακινήτου ή οποιοδήποτε έγγραφο Διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ) που να εμφανίζει τον αριθμό παροχής του ακινήτου

Σε περίπτωση ληξιπρόθεσμων οφειλών στην παροχή για την οποία θα υπογράψετε σύμβαση, πιθανόν να ζητηθεί η προσκόμιση αποδεικτικού σχέσης με το ακίνητο ή η απόδειξη εξόφλησης.

Απαιτείται να καταθέσω Πιστοποιητικό Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

Η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ΥΔΕ), απαιτείται στην περίπτωση αιτήματος υπογραφής νέας σύμβασης εφόσον έχει λήξει η ισχύς της προηγούμενης, σύμφωνα με τον Κανονισμό Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων (ΚΕΗΕ).

Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου να ενημερωθείτε αν η ΥΔΕ έχει λήξει καθώς και το χρονικό περιθώριο που υπάρχει για την προσκόμισή της στον ΔΕΔΔΗΕ.

Πώς μπορώ να μάθω αν έχει λήξει η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου);

Για πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία λήξης της ΥΔΕ μπορείτε να καλέσετε στο Τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 800-400-4000 (ή στο 211-1900500 για κλήσεις από το εξωτερικό) ή να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, συγκεκριμένα στην εφαρμογή «Αναζήτηση Ημερομηνίας Λήξης της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ)».

Σημείωση: Το Πιστοποιητικό του Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ) που έχει κατατεθεί για κάποιο ακίνητο, έχει ισχύ 14 χρόνια αν πρόκειται για Οικιακή Χρήση. Ο έλεγχος της ΥΔΕ αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα των υπηρεσιών του Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε). Ως εκ τούτου, η ΥΔΕ κατατίθεται απευθείας στα σημεία εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.

Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

Κατά τη σύναψη νέας Σύμβασης Προμήθειας, εισπράττουμε ένα ποσό ως εγγύηση, αποκλειστικά για την εξασφάλιση μελλοντικών οφειλών που απορρέουν από τη Σύμβαση Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Το ποσό της εγγύησης επιδιώκεται να είναι περίπου ίσο με την αξία του ρεύματος που πιθανολογείται ότι θα καταναλώνετε μεταξύ δύο διαδοχικών λογαριασμών.

Το ποσό αυτό επιστρέφεται άτοκα όταν διακόψετε τη σύμβασή σας και μετά τον συμψηφισμό τυχόν οφειλών σας.

Μετά την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής ή πάγιας εντολής σε κάρτα, το συνολικό ποσό της εγγύησης σύμφωνα με την κατηγορία σας, θα σας επιστρέφεται στον αμέσως επόμενο λογαριασμό. Η εγγύηση θα επαναχρεωθεί στην περίπτωση ακύρωσης της πάγιας εντολής (ισχύει για νέες συμβάσεις από 14.7.2021).

Πού μπορώ να απευθυνθώ για να υπογράψω νέα σύμβαση προμήθειας;

Προκειμένου να υπογράψετε νέα σύμβαση μαζί μας μπορείτε:

  • να εξυπηρετηθείτε ηλεκτρονικά μέσω e-contract
  • να επισκεφθείτε ένα καταστημα μας, βρείτε το πλησιέστερο εδώ ή κλείστε ραντεβού εδώ
  • να επικοινωνήσετε μαζί μας ΔΩΡΕΑΝ στο 800-900-1000.

Έχω δικαίωμα να υπαναχωρήσω;

Εφόσον έχετε υποβάλει αίτημα υπογραφής νέας σύμβασης εκτός καταστήματος, έχετε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε από την εξ αποστάσεως σύμβαση.

Η προβλεπόμενη προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

Ως ημερομηνία σύναψης ορίζεται η ημερομηνία υπογραφής/αποστολής των εγγράφων ηλεκτρονικά. Για να υποβάλλετε αίτημα υπαναχώρησης θα πρέπει να αποστείλετε συμπληρωμένο το έντυπο υπαναχώρησης και φωτοτυπία της ταυτότητας σας στη διεύθυνση e-contract@dei.com.gr.

Σχολιάστε